Aktualności Lean

 

QUALITY TOUR - najnowocześniejsze praktyki w zarządzaniu jakością

 Dodano: 2017-08-05
W dniach 19-20-21 września 2017 r. odbędzie się po raz kolejny spotkanie QUALITY TOUR. Wydarzenie kofnerencyjne odbywające się w czterech zakładach produkcyjnych.
QUALITY TOUR to formuła, która łączy w sobie część merytoryczną – prelegenci praktycy dokładnie zaprezentują rozwiązania wdrożone w swoich zakładach – jak również część praktyczną, podczas której „na żywo” będzie możliwość poznania sprawdzonych rozwiązań i skutecznych metod usprawniania systemów jakościowych i analiz opłacalności wdrożonych działań.

Zaproszenie do współpracy przyjęli Szefowie nowoczesnych, sprawnie działających i znakomicie zarządzanych zakładów produkcyjnych:

• Coca-Cola

• Nidec

• Woodward

• KLGS


Zaproszone zakłady charakteryzują się sprawdzonymi, innowacyjnymi rozwiązaniami, zaawansowanymi systemami zarządzania jakością oraz wysoce zoptymalizowanymi procesami.

Tematem przewodnim spotkania będzie NOWOCZESNE I EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W PRAKTYCE. Na podstawie case studies wnikliwej analizie zostaną poddane metody ciągłego i sprawnego doskonalenia jakości, podnoszenie jej efektywności oraz optymalizacja funkcjonalna i kosztowa.

Udział w tego typu TOUR jest doskonałą okazją do nawiązania wielu nowych biznesowych kontaktów i wymiany doświadczeń w doborowym gronie prelegentów i uczestników, co stanowi ogromną wartość dodaną. Pierwsza edycja „QUALITY TOUR” spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem i uznaniem uczestników.

Na spotkaniu będzie można spotkać:
  • Dyrektorów Zakładów
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Zapewnienia Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Kontroli Jakości
  • Pełnomocników Zarządu ds. Jakości
  • Pełnomocników ds. Systemów Zarządzania Jakością
  • Audytorów
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Produkcji
  • Quality Managers
  • Quality Assurance Managers
  • QHSE Managers
  • Głównych Specjalistów ds. Jakości, Kontroli i Zapewnienia Jakości
  • Przedstawicieli kadry zarządzającej i osoby odpowiedzialne za nadzór nad systemami zarządzania i zapewnienia jakości w firmie


Zachęcamy do zarezerwowania terminu TOUR w kalendarzu. Szczegóły podamy już wkrótce, warto zwrócić uwagę, że liczba miejsc jest ograniczona.

W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu:

Katarzyna Dutkalska, Project Manager, 22 501 713 890, kdutkalska@movida.com.pl.

Movida


Pozostałe aktualności Lean

  • Inżynieria Jakości - przyszłość, sukces, satysfakcja: relacja z konferencji

    inzynieria-jakosci-przyszlosc-relacja

    11 stycznia odbyła się w murach Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki Śląskiej, konferencja „Inżynieria Jakości – Przyszłość, Sukces, Satysfakcja”. Konferencja świadomie łącząca trzy światy, a wśród wystąpień także te, które dotyczyły stosowania Lean Management w służbie jakości.

  • Seminarium dla firm usługowych - zapowiedź

    zapowiedz-seminarium-uslugi-plan-doskonalenia

    Zapraszamy reprezentantów firm usługowych na seminarium, podczas którego zostaną pokazane efekty działania Kaizen - kultury ciągłego doskonalenia, która w branży usługowej uwalnia ukryty potencjał firmy. Coraz trudniejszy rynek pracownika i bardziej wymagający klienci generują każdego dnia potrzeby zmian wewnątrz organizacji. Ciągła, ukierunkowana przez firmę zmiana, jest na te potrzeby odpowiedzi ...

  • V Konferencja Service Process Improvement Network - zapowiedź

    v-konferencja-spin-2018

    Stowarzyszenie SPIN (Service Process Improvement Network) zaprasza na V Otwartą Konferencję, zorganizowaną dla tych, którzy pragną doskonalić procesy biurowe. Kraków - miejsce, w którym intensywnie rozwija się działalność usługowa, jest idealnym miejscem do budowy środowiska wymiany wiedzy i doświadczeń w tym zakresie. Konferencja stworzona przez pasjonatów i przygotowana dla pasjonatów ciągłego d ...

Komentarze





Śledź nas w social media Aktualności  
Inżynieria Jakości - przyszłość, sukces, satysfakcja: relacja z konferencji

11 stycznia odbyła się w murach Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki Śląskiej, konferencja „Inżynieria Jakości – Przyszłość, Sukces, Satysfakcja”. Konferencja świadomie łącząca trzy światy, a wśród wystąpień także te, które doty ...

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Styczeń 2018  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
PatronujemyŚledź nas na Facebooku