Aktualności Lean

 

Podsumowanie konferencji Quality Tour

 Dodano: 2017-10-04
W dniach 19-20-21 września 2017 r. odbyła się druga edycja wydarzenia skierowanego do praktyków jakości - QUALITY TOUR.
Część merytoryczna – prelekcje osób zarządzających działami jakości w poszczególnych zakładach – połączona została z częścią praktyczną, podczas której Uczestnicy poznali „na żywo” sprawdzone rozwiązania i skuteczne metody usprawniania systemów jakościowych.

Zaproszenie do współpracy przyjęli Szefowie nowoczesnych, sprawnie działających i znakomicie zarządzanych zakładów produkcyjnych:
  • Coca-Cola HBC Polska, zakład w Tyliczu
  • Nidec Motors & Actuators
  • Woodward Poland
  • KLGS


Prelekcje na Quality Tour

MOVIDA dziękuje Zarządom powyższych firm za umożliwienie odwiedzenia zakładów oraz profesjonalne przygotowanie spotkania i bardzo miłe przyjęcie. Dziękuje także Prelegentom za wyczerpujące przedstawienie zagadnień jakościowych. Uprzejmość, zaangażowanie merytoryczne, wiedza i doświadczenie zarówno Prelegentów jak i wszystkich pracowników zrobiły duże wrażenie na Uczestnikach spotkania.

Serdeczne podziękowania dla Uczestników za aktywny udział w konferencji oraz dla Partnerów Medialnych za ich wsparcie w dotarciu do osób zainteresowanych spotkaniem QUALITY TOUR.

Szczegóły dotyczące kolejnych wydarzeń organizowanych przez MOVIDA: www.movida.com.pl
mat. organizatora


Pozostałe aktualności Lean

  • Inżynieria Jakości - przyszłość, sukces, satysfakcja: relacja z konferencji

    inzynieria-jakosci-przyszlosc-relacja

    11 stycznia odbyła się w murach Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki Śląskiej, konferencja „Inżynieria Jakości – Przyszłość, Sukces, Satysfakcja”. Konferencja świadomie łącząca trzy światy, a wśród wystąpień także te, które dotyczyły stosowania Lean Management w służbie jakości.

  • Seminarium dla firm usługowych - zapowiedź

    zapowiedz-seminarium-uslugi-plan-doskonalenia

    Zapraszamy reprezentantów firm usługowych na seminarium, podczas którego zostaną pokazane efekty działania Kaizen - kultury ciągłego doskonalenia, która w branży usługowej uwalnia ukryty potencjał firmy. Coraz trudniejszy rynek pracownika i bardziej wymagający klienci generują każdego dnia potrzeby zmian wewnątrz organizacji. Ciągła, ukierunkowana przez firmę zmiana, jest na te potrzeby odpowiedzi ...

  • V Konferencja Service Process Improvement Network - zapowiedź

    v-konferencja-spin-2018

    Stowarzyszenie SPIN (Service Process Improvement Network) zaprasza na V Otwartą Konferencję, zorganizowaną dla tych, którzy pragną doskonalić procesy biurowe. Kraków - miejsce, w którym intensywnie rozwija się działalność usługowa, jest idealnym miejscem do budowy środowiska wymiany wiedzy i doświadczeń w tym zakresie. Konferencja stworzona przez pasjonatów i przygotowana dla pasjonatów ciągłego d ...

Komentarze





Śledź nas w social media Aktualności  
Inżynieria Jakości - przyszłość, sukces, satysfakcja: relacja z konferencji

11 stycznia odbyła się w murach Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki Śląskiej, konferencja „Inżynieria Jakości – Przyszłość, Sukces, Satysfakcja”. Konferencja świadomie łącząca trzy światy, a wśród wystąpień także te, które doty ...

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Styczeń 2018  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
PatronujemyŚledź nas na Facebooku