Aktualności Lean

 

V Konferencja Service Process Improvement Network - zapowiedź

 Dodano: 2018-01-05
Stowarzyszenie SPIN (Service Process Improvement Network) zaprasza na V Otwartą Konferencję, zorganizowaną dla tych, którzy pragną doskonalić procesy biurowe. Kraków - miejsce, w którym intensywnie rozwija się działalność usługowa, jest idealnym miejscem do budowy środowiska wymiany wiedzy i doświadczeń w tym zakresie. Konferencja stworzona przez pasjonatów i przygotowana dla pasjonatów ciągłego doskonalenia.
W pierwszym dniu konferencji przygotowane zostały prelekcje praktyków zarządzania projektami, doskonalenia procesów w biurze. Na uczestników czekają konkretne, krótkie historie oraz analizy prawdziwych przykładów z biur – maksimum treści, zero sprzedaży. Prócz części prelekcyjnej, w pierwszym dniu odbędzie się także panel dyskusyjny. Jest to dzień darmowy, otwarty dla wszystkich, którzy zarejestrują się na stronie organizatora.

W drugim dniu odbędą się warsztaty, a także seminaria dyskusyjne w formule Open Space. Warsztaty w drugim dniu są dodatkowo płatne.

Co w programie?

Dzień 1:

(m.in.)
  • Backdoor Lean – ciągłe doskonalenie „zza winkla” w pewnej dużej instytucji finansowej – Hubert Lipiński BPCR.pl
  • Lean Express – Anna Strojny-Madej, Lufthansa GBS
  • Adasie i Niedasie – znajdź swojego trzmiela – Tomasz Król, Instytut Doskonalenia Produkcji
  • Design thinking – czym jest i jak działa w praktyce – Katarzyna Gliszczyńska, Design Thinking Institute
  • RPA w Polsce – jak polscy przedsiębiorcy wykorzystują roboty – Piotr Kaczmarek, SmartMedia
  • Leadership 734 w procesach usługowych – Radosław Drzewiecki, LeanPassion


Dzień 2 (jeden warsztat do wyboru):

1. Czego nauczysz swojego pierwszego robota? – nauka pisania robota w technologii UiPath – Rafał Podsiadło, SmartMedia

2. Visual management w biurze: podstawy projektowania efektywnych dashboardów – Agata Zydroń, Lufthansa

3. Skuteczne mierzenie procesów biurowych – Michał Wolak, Lean Action

4. Design Thinking Challenge – Katarzyna Gliszczyńska, DT Institute oraz Michał Baraniak, Euroclear

5. Rozwiązywanie problemów i analiza przyczyn źródłowych – Zuzanna Pamuła, Dorota Bednarz, Lundbeck

6. Biznesowa gra symulacyjna – Monika Dymacz-Kaczmarczyk, Exprofesso

7. Value Stream Mapping – Lidia Świątkiewicz, Heineken

8. Warsztat psychologiczny – Leadership i empowerment w organizacji – jak budować skuteczne przywództwo w organizacji XXI wieku – Aleksandra Glinka, Centrum Psychologiczno-Konsultingowe SYNERGIA MANAGEMENT

9. Komunikacja w Procesach Biznesowych – Hubert Lipiński, bpcr.pl

Jak się zapisać?

Pierwszy dzień konferencji jest bezpłatny, a w drugim dniu uczestnik wybiera jeden płatny (400 zł) warsztat. Zapisy zarówno na pierwszy jak i drugi dzień możliwe są pod poniższym linkiem.

Formularz zapisów i informacje organizatora
mat. organizatora/KB, zdj. Wojciech Krysiak


Pozostałe aktualności Lean

  • Inżynieria Jakości - przyszłość, sukces, satysfakcja: relacja z konferencji

    inzynieria-jakosci-przyszlosc-relacja

    11 stycznia odbyła się w murach Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki Śląskiej, konferencja „Inżynieria Jakości – Przyszłość, Sukces, Satysfakcja”. Konferencja świadomie łącząca trzy światy, a wśród wystąpień także te, które dotyczyły stosowania Lean Management w służbie jakości.

  • Seminarium dla firm usługowych - zapowiedź

    zapowiedz-seminarium-uslugi-plan-doskonalenia

    Zapraszamy reprezentantów firm usługowych na seminarium, podczas którego zostaną pokazane efekty działania Kaizen - kultury ciągłego doskonalenia, która w branży usługowej uwalnia ukryty potencjał firmy. Coraz trudniejszy rynek pracownika i bardziej wymagający klienci generują każdego dnia potrzeby zmian wewnątrz organizacji. Ciągła, ukierunkowana przez firmę zmiana, jest na te potrzeby odpowiedzi ...

  • 5 lat na konferencjach Lean

    5-lat-na-konferenjcach-lean

    Kiedy wiosną 2012 pisałem pierwszą relację z konferencji Lean, nie wiedziałem jeszcze, że ta metoda zarządzania może tak szeroko wpływać na życie pracowników. Redukcja marnotrawstwa, układanie procesów, obniżanie zapasów, pomysłowość pracowników, a jednocześnie przywództwo, mentoring, rutyny pracy oraz zaangażowanie - otoczenie, bez którego narzędzia nie mogą w zakładach interesujących się Leanem ...

Komentarze





Śledź nas w social media Aktualności  
Inżynieria Jakości - przyszłość, sukces, satysfakcja: relacja z konferencji

11 stycznia odbyła się w murach Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki Śląskiej, konferencja „Inżynieria Jakości – Przyszłość, Sukces, Satysfakcja”. Konferencja świadomie łącząca trzy światy, a wśród wystąpień także te, które doty ...

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Styczeń 2018  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
PatronujemyŚledź nas na Facebooku