Aktualności Lean

 

Seminarium dla firm usługowych - zapowiedź

 Dodano: 2018-01-10
Zapraszamy reprezentantów firm usługowych na seminarium, podczas którego zostaną pokazane efekty działania Kaizen - kultury ciągłego doskonalenia, która w branży usługowej uwalnia ukryty potencjał firmy. Coraz trudniejszy rynek pracownika i bardziej wymagający klienci generują każdego dnia potrzeby zmian wewnątrz organizacji. Ciągła, ukierunkowana przez firmę zmiana, jest na te potrzeby odpowiedzią.
Podczas seminarium dla firm usługowych skupimy się na jednej skutecznych dróg zarządzania przedsiębiorstwem opartej o Kaizen i Lean Management - w ramach której prócz narzędzi skutecznego rozwiązywania problemów, zawarte są metody i systemy pracy wspierające zaangażowanie pracowników i budujące kulturę ciągłego doskonalenia.

"Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów"

Koncepcja Lean/Kaizen jest popularnym rozwiązaniem dla produkcji, chcielibyśmy pokazać Państwu w trakcie Seminarium, że jest to także rozwiązanie dla firm usługowych. Skąd to wiemy? Z naszego doświadczenia, a przede wszystkim z doświadczenia firm usługowych na całym świecie. Pojawiają się także stwierdzenia, że Lean jest nawet bardziej ważny w firmach usługowych aniżeli w produkcyjnych.

Cel spotkania

Podczas seminarium dla firm usługowych, uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób można wykorzystać działanie metod i narzedzi Lean, by zdobyć umysły pracowników i serca klientów. Podzielimy się naszym wieloletnim doświadczeniem i zaangażujemy Państwa w budowę planu doskonalenia. Dodatkowo reprezentanci z trzech firm reprezentujących zupełnie różne branże, pokażą jak u nich zmieniały się procesy, gdy ich firmy weszły na drogę ciągłego doskonalenia Kaizen. Będą ją podpierać swoimi doświadczeniami, które zdobyli podczas implementacji Kaizen/Lean oraz wypracowanymi rozwiązania działającymi obecnie w ich firmach.

Profil uczestnika

Na spotkanie zapraszamy wszystkich szefów zespołów i menendżerów z firm usługowych, a także ich właścicieli przedsiębiorstw.

Czego dowiedzą się uczestnicy podczas seminarium:

  • Rozpoczęcie seminarium: godz. 9:00
  • Przedstawienie tematu oraz LeanQ Team
  • Warsztat- 5 kategorii wyzwań w doskonaleniu procesów usługowych
  • Głos klienta – wartość, którą niesie nasza usługa
  • Przerwa kawowa
  • Prezentacja firmy Rewit: „Siła rezultatów we współpracy z klientem”
  • Głos pracownika – budowa kultury wspólnych wartości i zaangażowania
  • Wystąpienie firmy ZanteMagicTours:” Od matrycy kompetencji do wspólnych wartości”
  • Lunch
  • Puls naszych procesów – monitorowanie naszych wyników
  • Wystąpienie firmy PlaySoft: „Ciągłe doskonalenie nie ma końca”
  • Korekta kursu – zespół we wspólnych działaniach doskonalących
  • Prezentacja firmy Enersys: „Czy można doskonalić bez współpracy między działami”
  • Przerwa kawowa
  • Warsztat – od problemów do rozwiązań
  • Mapa drogowa, czyli nawigator w budowie organizacji Lean
  • Warsztat – budowa mapy drogowej
  • Podsumowanie
  • Zakończenie seminarium: godz. 16.00


Zapisy i informacje

Seminarium odbędzie się w Gdańsku (Olivia Sky Club, ul.Grunwaldzka 472, Olivia Tower). Cena seminarium: 200 zł netto/osobę. Liczba miejsc ograniczona z powodu warsztatowego charakteru seminarium. Organizator zastrzega sobie prawo ograniczenia udziału w seminarium do max. 3 osób z 1 firmy z grupy docelowej tematu seminarium.

mat. organizatora/KB


Pozostałe aktualności Lean

  • Zapowiedź: 17. Konferencji Lean | Six Sigma

    zapowiedz-17-konferencja-lean-six-sigma

    Zapraszamy serdecznie do udziału w 17. Konferencji Lean | Six Sigma, organizowanej przez Akademię Białego Kruka, która odbędzie się 6-7 czerwca we Wrocławiu. Wydarzenie stanowi wyjątkową okazję do spotkania oraz wymiany poglądów z czołowymi ekspertami, praktykami i specjalistami z dziedziny optymalizacji procesów i rozwiązywania problemów.

  • Dobre praktyki Lean Higher Education

    dobre-praktyki-lean-higher-education

    Dobre praktyki zarządcze, projektowe i narzędziowe – to temat przewodni tegorocznego XI seminarium LeanHE Poland. Wydarzenie organizowane przez Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej odbędzie się w dniach 24–25 czerwca.

  • oLEANpiada 2024

    oleanpiada-krakow-2024

    oLEANpiada odbędzie się w dniu 22 kwietnia 2024 roku na terenie Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Wydarzenie będzie obejmować tematy związane z Lean Management, uwzględniając także tematykę Problem Solving.

Technologie wspierające Lean

PARTNERZY SEKCJI:

3DGence
Comarch Technologies

Komentarze





Śledź nas w social media Aktualności  
Zapowiedź: 17. Konferencji Lean | Six Sigma

Zapraszamy serdecznie do udziału w 17. Konferencji Lean | Six Sigma, organizowanej przez Akademię Białego Kruka, która odbędzie się 6-7 czerwca we Wrocławiu. Wydarzenie stanowi wyjątkową okazję do spotkania oraz wymiany poglądów z czołowymi ekspertam ...

Dobre praktyki Lean Higher Education

Dobre praktyki zarządcze, projektowe i narzędziowe – to temat przewodni tegorocznego XI seminarium LeanHE Poland. Wydarzenie organizowane przez Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej odbędzie się w dniach 24–25 czerwca.

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Kwiecień 2024  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345
Najbliższe szkolenia Lean  
PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku