Aktualności Lean

 

Seminarium dla firm usługowych - zapowiedź

 Dodano: 2018-01-10
Zapraszamy reprezentantów firm usługowych na seminarium, podczas którego zostaną pokazane efekty działania Kaizen - kultury ciągłego doskonalenia, która w branży usługowej uwalnia ukryty potencjał firmy. Coraz trudniejszy rynek pracownika i bardziej wymagający klienci generują każdego dnia potrzeby zmian wewnątrz organizacji. Ciągła, ukierunkowana przez firmę zmiana, jest na te potrzeby odpowiedzią.
Podczas seminarium dla firm usługowych skupimy się na jednej skutecznych dróg zarządzania przedsiębiorstwem opartej o Kaizen i Lean Management - w ramach której prócz narzędzi skutecznego rozwiązywania problemów, zawarte są metody i systemy pracy wspierające zaangażowanie pracowników i budujące kulturę ciągłego doskonalenia.

"Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów"

Koncepcja Lean/Kaizen jest popularnym rozwiązaniem dla produkcji, chcielibyśmy pokazać Państwu w trakcie Seminarium, że jest to także rozwiązanie dla firm usługowych. Skąd to wiemy? Z naszego doświadczenia, a przede wszystkim z doświadczenia firm usługowych na całym świecie. Pojawiają się także stwierdzenia, że Lean jest nawet bardziej ważny w firmach usługowych aniżeli w produkcyjnych.

Cel spotkania

Podczas seminarium dla firm usługowych, uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób można wykorzystać działanie metod i narzedzi Lean, by zdobyć umysły pracowników i serca klientów. Podzielimy się naszym wieloletnim doświadczeniem i zaangażujemy Państwa w budowę planu doskonalenia. Dodatkowo reprezentanci z trzech firm reprezentujących zupełnie różne branże, pokażą jak u nich zmieniały się procesy, gdy ich firmy weszły na drogę ciągłego doskonalenia Kaizen. Będą ją podpierać swoimi doświadczeniami, które zdobyli podczas implementacji Kaizen/Lean oraz wypracowanymi rozwiązania działającymi obecnie w ich firmach.

Profil uczestnika

Na spotkanie zapraszamy wszystkich szefów zespołów i menendżerów z firm usługowych, a także ich właścicieli przedsiębiorstw.

Czego dowiedzą się uczestnicy podczas seminarium:

  • Rozpoczęcie seminarium: godz. 9:00
  • Przedstawienie tematu oraz LeanQ Team
  • Warsztat- 5 kategorii wyzwań w doskonaleniu procesów usługowych
  • Głos klienta – wartość, którą niesie nasza usługa
  • Przerwa kawowa
  • Prezentacja firmy Rewit: „Siła rezultatów we współpracy z klientem”
  • Głos pracownika – budowa kultury wspólnych wartości i zaangażowania
  • Wystąpienie firmy ZanteMagicTours:” Od matrycy kompetencji do wspólnych wartości”
  • Lunch
  • Puls naszych procesów – monitorowanie naszych wyników
  • Wystąpienie firmy PlaySoft: „Ciągłe doskonalenie nie ma końca”
  • Korekta kursu – zespół we wspólnych działaniach doskonalących
  • Prezentacja firmy Enersys: „Czy można doskonalić bez współpracy między działami”
  • Przerwa kawowa
  • Warsztat – od problemów do rozwiązań
  • Mapa drogowa, czyli nawigator w budowie organizacji Lean
  • Warsztat – budowa mapy drogowej
  • Podsumowanie
  • Zakończenie seminarium: godz. 16.00


Zapisy i informacje

Seminarium odbędzie się w Gdańsku (Olivia Sky Club, ul.Grunwaldzka 472, Olivia Tower). Cena seminarium: 200 zł netto/osobę. Liczba miejsc ograniczona z powodu warsztatowego charakteru seminarium. Organizator zastrzega sobie prawo ograniczenia udziału w seminarium do max. 3 osób z 1 firmy z grupy docelowej tematu seminarium.

mat. organizatora/KB


Pozostałe aktualności Lean

Komentarze





Śledź nas w social media Aktualności  
Zamiast dryfowania w doskonaleniu, jasny kierunek - relacja z XVIII Konferencji Lean

12-14 czerwca we Wrocławiu odbyła się XVIII Konferencja Lean Management dla Produkcji i Usług, podczas której rokrocznie uczestnicy mają okazję wysłuchać zaproszonych autorów światowych bestsellerów książek o Lean.

PolecamyPatronujemyŚledź nas na Facebooku