Firmy Lean

DPC Polska
- ul. Idzikowskiego 16, 00-710 Warszawa
- 507 127 898
- biuro@dpcpolska.pl
- http://dpcpolska.pl/
Opis firmy DPC Polska
DPC Polska jest firmą wdrożeniową, skoncentrowaną na Strategii Lean, tj. strategicznym podejściu do Lean w celu budowania silnej przewagi konkurencyjnej, uwolnienia potencjału innowacyjności oraz tworzenia warunków dla trwałego i zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw produkcyjnych i usługowych z różnych sektorów gospodarki.
Na bazie wieloletnich doświadczeń, opracowała własny model Strategii Lean - budowania kultury uczenia się (Learning Culture). Celem jest stworzenie organizacji wysokoefektywnej, a cały model opiera się na 4 krokach:
1. Refleksja Strategiczna. Polega na dokonaniu parafrazy oczekiwań klienta; w tym kroku konsultanci wraz z zarządem firmy, określają taktykę – w jaki sposób firma ma wygrywać na rynku.
2. Ocena Potencjału. Osiąga się porozumienie co do aktualnego poziomu efektywności procesów (poprzez: zbudowanie architektury procesów, transfer wiedzy i audyt procesów, zwieńczone wnioskami i rekomendacjami).
3. Kierunki Rozwoju. W nawiązaniu do oczekiwań klienta, opracowanej taktyki firmy i zdefiniowanego potencjału (a więc 1. i 2. kroku), określa się sposób rozwoju całej firmy.
4. Wdrożenie i Utrzymanie Zmian. W ostatnim kroku następuje wdrożenie standardów: procesu, przywództwa (zarządzania) oraz doskonalenia. Taki stan określa się Kultura Uczenia Się, Learning Culture. Cel zostaje osiągnięty, a nowe standardy są trwałe.
Stosując Strategię Lean w ramach 4 kroków, angażujemy wszystkich pracowników w proces uczenia się i kwestionowania aktualnego status quo, myślenia kategoriami wartości dodanej, o którą należy dbać, i marnotrawstwa, które z kolei należy umieć sprawnie identyfikować i eliminować.
Wdrażamy nową kulturę organizacyjną opartą na wspólnie wypracowanych standardach w obszarze przywództwa, procesów i sposobu doskonalenia. Strategia Lean uzdalnia organizację do adaptacji w szybko zmieniających się warunkach zewnętrznego otoczenia ekonomicznego.
Chodzi o to, aby tak przeprowadzić pracowników przez zmianę, aby skutecznie realizować wyznaczone cele strategiczne firmy, umacniać przewagę konkurencyjną na rynku, a tym samym zapewnić organizacji możliwość przetrwania i zrównoważonego rozwoju.
Na bazie wieloletnich doświadczeń, opracowała własny model Strategii Lean - budowania kultury uczenia się (Learning Culture). Celem jest stworzenie organizacji wysokoefektywnej, a cały model opiera się na 4 krokach:
1. Refleksja Strategiczna. Polega na dokonaniu parafrazy oczekiwań klienta; w tym kroku konsultanci wraz z zarządem firmy, określają taktykę – w jaki sposób firma ma wygrywać na rynku.
2. Ocena Potencjału. Osiąga się porozumienie co do aktualnego poziomu efektywności procesów (poprzez: zbudowanie architektury procesów, transfer wiedzy i audyt procesów, zwieńczone wnioskami i rekomendacjami).
3. Kierunki Rozwoju. W nawiązaniu do oczekiwań klienta, opracowanej taktyki firmy i zdefiniowanego potencjału (a więc 1. i 2. kroku), określa się sposób rozwoju całej firmy.
4. Wdrożenie i Utrzymanie Zmian. W ostatnim kroku następuje wdrożenie standardów: procesu, przywództwa (zarządzania) oraz doskonalenia. Taki stan określa się Kultura Uczenia Się, Learning Culture. Cel zostaje osiągnięty, a nowe standardy są trwałe.
Stosując Strategię Lean w ramach 4 kroków, angażujemy wszystkich pracowników w proces uczenia się i kwestionowania aktualnego status quo, myślenia kategoriami wartości dodanej, o którą należy dbać, i marnotrawstwa, które z kolei należy umieć sprawnie identyfikować i eliminować.
Wdrażamy nową kulturę organizacyjną opartą na wspólnie wypracowanych standardach w obszarze przywództwa, procesów i sposobu doskonalenia. Strategia Lean uzdalnia organizację do adaptacji w szybko zmieniających się warunkach zewnętrznego otoczenia ekonomicznego.
Chodzi o to, aby tak przeprowadzić pracowników przez zmianę, aby skutecznie realizować wyznaczone cele strategiczne firmy, umacniać przewagę konkurencyjną na rynku, a tym samym zapewnić organizacji możliwość przetrwania i zrównoważonego rozwoju.
Śledź nas w social media
Aktualności
Biuro bez papieru - bezpłatna konferencja on-line
Stowarzyszenie SPIN zaprasza na XI Otwartą Konferencję: Lean: Zdalna Transformacja
PolecamyJuż 25 lutego 2021 odbędzie się konferencja on-line Workflow Trends – biuro bez papierów, dotycząca metod i rozwiązań przyspieszających procesowanie dokumentów oraz przepływ informacji w firmie.
Ubiegły rok był dla nas wszystkim czymś „nowym”, a to „nowe” – niesie za sobą możliwości – pozwólmy się zainspirować dokonaniami innych, które zostały wdrożone w środowisku zdalnym!
- » Lean w pracy zdalnej i wirtualne spotkania, też mają szansę działać - relacja Lean Summit
- » Zbliża się Zdrowy Gen Transformacji - przyjdź koniecznie
- » Zbuduj ponadprzeciętną zdolność do adaptacji! - zapowiedź Lean Summit
- » Przyszłość Lean, to zwinność i nowy rodzaj przywództwa - relacja
- » Mamy smartfony i roboty, a do planowania produkcji używamy… arkusza kalkulacyjnego – relacja z konferencji Fabryka Przyszłości
Kalendarz konferencji Lean
Najbliższe szkolenia Lean
Patronujemy Wyszukiwarka
- 29.03.2021 Szkolenie online: Six Sigma White Belt
- 20.04.2021 Lean Lider Online
- 11.05.2021 Szkolenie online: Six Sigma Green Belt, ed.4
Śledź nas na Facebooku