Firmy Lean

 
strategia-lean

Strategia Lean

Opis firmy Strategia Lean

Najczęściej w kontekście Lean mówi się o narzędziach (Lean 1.0), kulturze (Lean 2.0), „lean manufacturing” albo „lean management”. Jedynie traktowanie Lean w ujęciu strategicznym (Lean 3.0) daje długotrwałe efekty widoczne i mierzalne w wynikach działalności firmy, poprawiając takie obszary jak wzrost, zaangażowanie, produktywność i rozwój.


STRATEGIA LEAN® to tworzenie takich warunków funkcjonowania organizacji, w której wszyscy pracownicy są zaangażowani we wspólne wygrywanie. Każdy, każdego dnia świadomie (praca zgodnie z rolą) realizuje kontekst biznesowy firmy (misja,wizja, wartości, cele strategiczne), jednocześnie identyfikując i eliminując marnotrawstwo.


Tak pojmowany Lean nie ma końca, staje się procesem trwałego zaangażowania wszystkich pracowników w ciągłe doskonalenie organizacji.


Wdrożenie Strategii Lean przebiega w 5 krokach:

1. Kontekst biznesowy - zacznij od dlaczego.

2. Kierunek - zapytaj ludzi, jak chcą dostarczać wartość.

3. Wartość dla klienta - zrozum, co jest teraz wartością dodaną.

4. Leadership 734 - ustal jeden standard przywództwa.

5. Praca + doskonalenie - stwórz system rozwiązywania problemów.


Strategia Lean to autorski program transformacji stworzony przez firmę Leanpassion, ale także portal z eksperckimi tekstami na temat lean. Można tam zawsze znaleźć dawkę świeżej wiedzy i leanspiracji.
Śledź nas w social media Aktualności  
Praktycznie i tylko praktycznie – Lean Camp po raz XII

Już blisko 2 500 uczestników naszych konferencji wypowiedziało się na temat tego, jak możemy lepiej i efektywniej uczyć o lean i motywować do usprawnień. A my słuchamy. Dlatego też wybraliśmy drogę trudną, ale naszym zdaniem jedyną słuszną. ...

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Sierpień 2017  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
PatronujemyŚledź nas na Facebooku