Firmy Lean

 
strategia-lean

Strategia Lean

Opis firmy Strategia Lean

Najczęściej w kontekście Lean mówi się o narzędziach (Lean 1.0), kulturze (Lean 2.0), „lean manufacturing” albo „lean management”. Jedynie traktowanie Lean w ujęciu strategicznym (Lean 3.0) daje długotrwałe efekty widoczne i mierzalne w wynikach działalności firmy, poprawiając takie obszary jak wzrost, zaangażowanie, produktywność i rozwój.


STRATEGIA LEAN® to tworzenie takich warunków funkcjonowania organizacji, w której wszyscy pracownicy są zaangażowani we wspólne wygrywanie. Każdy, każdego dnia świadomie (praca zgodnie z rolą) realizuje kontekst biznesowy firmy (misja,wizja, wartości, cele strategiczne), jednocześnie identyfikując i eliminując marnotrawstwo.


Tak pojmowany Lean nie ma końca, staje się procesem trwałego zaangażowania wszystkich pracowników w ciągłe doskonalenie organizacji.


Wdrożenie Strategii Lean przebiega w 5 krokach:

1. Kontekst biznesowy - zacznij od dlaczego.

2. Kierunek - zapytaj ludzi, jak chcą dostarczać wartość.

3. Wartość dla klienta - zrozum, co jest teraz wartością dodaną.

4. Leadership 734 - ustal jeden standard przywództwa.

5. Praca + doskonalenie - stwórz system rozwiązywania problemów.


Strategia Lean to autorski program transformacji stworzony przez firmę Leanpassion, ale także portal z eksperckimi tekstami na temat lean. Można tam zawsze znaleźć dawkę świeżej wiedzy i leanspiracji.
Śledź nas w social media Aktualności  
Badanie benchmarkingu Lean

I Ogólnopolskie badanie Benchmarkingu stosowania koncepcji lean management i pierwsza w Polsce książka pt: „Benchmarking koncepcji lean management na przykładzie przedsiębiorstw w Polsce”.

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Listopad 2018  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
PatronujemyŚledź nas na Facebooku