Firmy Lean

 
strategia-lean

Strategia Lean

Opis firmy Strategia Lean

Najczęściej w kontekście Lean mówi się o narzędziach (Lean 1.0), kulturze (Lean 2.0), „lean manufacturing” albo „lean management”. Jedynie traktowanie Lean w ujęciu strategicznym (Lean 3.0) daje długotrwałe efekty widoczne i mierzalne w wynikach działalności firmy, poprawiając takie obszary jak wzrost, zaangażowanie, produktywność i rozwój.


STRATEGIA LEAN® to tworzenie takich warunków funkcjonowania organizacji, w której wszyscy pracownicy są zaangażowani we wspólne wygrywanie. Każdy, każdego dnia świadomie (praca zgodnie z rolą) realizuje kontekst biznesowy firmy (misja,wizja, wartości, cele strategiczne), jednocześnie identyfikując i eliminując marnotrawstwo.


Tak pojmowany Lean nie ma końca, staje się procesem trwałego zaangażowania wszystkich pracowników w ciągłe doskonalenie organizacji.


Wdrożenie Strategii Lean przebiega w 5 krokach:

1. Kontekst biznesowy - zacznij od dlaczego.

2. Kierunek - zapytaj ludzi, jak chcą dostarczać wartość.

3. Wartość dla klienta - zrozum, co jest teraz wartością dodaną.

4. Leadership 734 - ustal jeden standard przywództwa.

5. Praca + doskonalenie - stwórz system rozwiązywania problemów.


Strategia Lean to autorski program transformacji stworzony przez firmę Leanpassion, ale także portal z eksperckimi tekstami na temat lean. Można tam zawsze znaleźć dawkę świeżej wiedzy i leanspiracji.
Śledź nas w social media Aktualności  
Zamiast dryfowania w doskonaleniu, jasny kierunek - relacja z XVIII Konferencji Lean

12-14 czerwca we Wrocławiu odbyła się XVIII Konferencja Lean Management dla Produkcji i Usług, podczas której rokrocznie uczestnicy mają okazję wysłuchać zaproszonych autorów światowych bestsellerów książek o Lean.

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Lipiec 2018  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Brak wydarzeń dla tego miesiąca

PatronujemyŚledź nas na Facebooku