Studia Lean

 
Miasto: Sopot

Uniwersytet Gdański

Lean Management w usługach

Studia podyplomowe Lean Management w usługach prowadzone na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego są nową inicjatywą tego typu na Pomorzu. W naszym regionie występuje przewaga firm usługowych nad produkcyjnymi, stąd swoją ofertę kierujemy przede wszystkim do właścicieli, kadry kierowniczej oraz szerokiego grona specjalistów z przedsiębiorstw usługowych. Pracujesz w finansach, ubezpieczeniach, handlu, logistyce, biurze projektowym czy innego rodzaju usługach? – ta oferta jest dla Ciebie. Chcesz nauczyć się szczupłego zarządzania podległym obszarem i kierowania ludźmi? – ta oferta jest dla Ciebie. Chcesz stać się liderem bądź wewnętrznym trenerem Lean Management/Continuous Improvement? - ta oferta jest dla Ciebie.  Na naszych studiach nauczysz się właściwego, szczupłego podejścia do budowania i usprawniania procesów, kształtowania środowiska usługowego bez marnotrawstwa, wsłuchiwania się w „głos klienta” oraz kierowania podwładnymi w stylu Lean. Wyróżnia nas praktyczny charakter zajęć, profesjonalna kadra, organizacja studiów w stylu Lean. Studia są prowadzone we współpracy z czołową firmą konsultingową Lean z Pomorza – LeanQ Team.
   

Studia trwają 2 semestry (176h), obejmują zajęcie wykładowe, warsztatowe i case studies. Kończą się pracą dyplomową o charakterze praktycznego projektu. Zajęcia odbywają się co 2 tygodnie - w piątki po południu (17.00-20.15) i soboty (9.00-16.15). Kolejne rozpoczęcie studiów – marzec 2016.

Czas studiów: 2 semestry
Liczba godzin: 176

Rekrutacja

Szczegółowe informacje na stronie Uniwersytetu Gdańskiego lub pod nrem telefonu: 509-667-204.
 

Śledź nas w social media Aktualności  
Poznaj najlepsze case studies wdrożeń automatyzacji na polskim rynku!

/Aktualizacja/  Zapraszamy na BPA Summit 2020, 7 kwietnia 2020 w Warszawie. Tym razem ze względu na sytuację, będziemy z Wami online, wraz z możliwością zadawania pytań do prelegentów.

Vive la révolution! Czy rewolucja Lean już się zaczęła? – relacja z IX Konferencji SPIN

20-tego lutego 2020 mieliśmy okazję gościć w drugim dniu IX Otwartej Konferencji Service Progress Improvement Network, w skrócie SPIN. Trzydniowa konferencja obejmowała zajęcia warsztatowe, dyskusje w formie Open Space oraz wykłady. I tak, drugiego d ...

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Kwiecień 2020  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku