Konferencje Lean

 

Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów - seminarium dla branży usługowej

seminarium-jak-zdobyc-umysly-pracownikow
17 marca 2020 w Gdańsku zapraszamy na seminarium przeznaczone dla firm usługowych zatytułowane "Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów, czyli budujemy plan doskonalenia w firmie usługowej". Podczas seminarium zostaną omówione możliwości wykorzystania Lean i Kaizen w firmach, których proces jest bardzo często ukryty w komputerach i dokumentach przesyłanych pomiędzy pracownikami a klientami.


Lean

Uczestnicy spotkania, którzy chcieliby poczuć więcej i lepiej poznać procesy, o których podyskutujemy na seminarium, będę mieli też możliwość już następnego dnia bezpłatnie wziąć udział w 1-dniowym szkoleniu z gra symulacyjną „Lean Service – jak doskonalić firmę usługową”.

Na seminarium zapraszamy menedżerów oraz szefów zespołów i właścicieli firm usługowych.

Data: 17.03.2020 r.
Miejsce: Gdańsk
Informacje organizatora




Śledź nas w social media Aktualności  
Papier i technologia XXI wieku współdziałają razem w intralogistyce – relacja z konferencji

8 i 9 czerwca spotkaliśmy się na wirtualnej konferencji „E-intralogistyka 4.0” organizowanej przez MOVIDA, podczas której przedstawiono interesujące studia przypadków związane z nowoczesną i zrobotyzowaną logistyką, a zaproszono do wirtualnej wizyty ...

Robotyzacja poprzez RPA, ale nie jako panaceum na złe procesy – relacja

7 kwietnia spotkaliśmy się wraz z ponad setką uczestników na konferencji BPA Summit. Rzecz jasna, ze względu na podjęte restrykcje, nie w sali konferencyjnej, ale w sieci. Organizatorzy, trzeba przyznać, podeszli do wydarzenia z pomysłem i z pełnym p ...

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Sierpień 2020  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456
PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku