Konferencje Lean

 

Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów - seminarium dla branży usługowej

seminarium-jak-zdobyc-umysly-pracownikow
17 marca 2020 w Gdańsku zapraszamy na seminarium przeznaczone dla firm usługowych zatytułowane "Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów, czyli budujemy plan doskonalenia w firmie usługowej". Podczas seminarium zostaną omówione możliwości wykorzystania Lean i Kaizen w firmach, których proces jest bardzo często ukryty w komputerach i dokumentach przesyłanych pomiędzy pracownikami a klientami.


Lean

Uczestnicy spotkania, którzy chcieliby poczuć więcej i lepiej poznać procesy, o których podyskutujemy na seminarium, będę mieli też możliwość już następnego dnia bezpłatnie wziąć udział w 1-dniowym szkoleniu z gra symulacyjną „Lean Service – jak doskonalić firmę usługową”.

Na seminarium zapraszamy menedżerów oraz szefów zespołów i właścicieli firm usługowych.

Data: 17.03.2020 r.
Miejsce: Gdańsk
Informacje organizatora




Śledź nas w social media Aktualności  
Przyszłość Lean, to zwinność i nowy rodzaj przywództwa - relacja

29 i 30 września 2020r. odbyła się jubileuszowa - X Otwarta Konferencja Lean, zorganizowana przez firmę Perfectus Group. W związku z trwającą sytuacją epidemiczną wydarzenie miało miejsce w wirtualnej przestrzeni. Przeprowadziliśmy relację z tego wyd ...

Mamy smartfony i roboty, a do planowania produkcji używamy… arkusza kalkulacyjnego – relacja z konferencji Fabryka Przyszłości

Cykl Production Manager Meeting po wymuszonej przerwie ruszył i to w wersji stacjonarnej. Organizatorzy stanęli na wysokości zadania i dbając o dużą liczbę wystawców, szereg zróżnicowanych prelekcji, które przyciągnęły w tych warunkach ponad setkę uc ...

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Październik 2020  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311
PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku